2 Mei

Met grote trots kan ik mededelen dat we een nieuwe sponsor hebben binnengehaald. Vanaf het begin had ik al de hoop om met deze sponsor samen te werken en dat is sinds vandaag gelukt.  WLB De Ambachten Noordmonsterweg 1 4332 SC Middelburg 0118 63 40 15  De werkleerbedrijven van WLB Zeeland zijn bedoeld voor mannen en vrouwen van 18 jaar en ouder die een (grote) afstand hebben tot de arbeidsmarkt. De werkleerbedrijven zijn vooral bedoeld voor mensen die door psychische of psychosociale belemmeringen hun baan zijn kwijtgeraakt, maar graag weer aan het werk willen.  WLB De Ambachten zullen ons gaan helpen met de levering van houtenplanken, balken en schroeven voor TTF’s/bruggen, etc. Neem eens een kijkje op hun website of facebookpagina en wie weet koopt u daar straks ook uw schutting, openhaardhout of anders…..  https://www.facebook.com/DeAmbachten http://wlbzeeland.nl  WLB De Ambachten hartelijk bedankt!