20 April

Gisteravond hebben we de informatieavond in Middelburg gehouden. De opkomst was toch groot en zowel de mountainbikers als bewoners waren aanwezig. Na de opening werd gestart met een vragenronde waarin een aantal punten naar voren kwamen; bruggetje oversteken, losloopgebied voor honden en gevaarlijk oversteekplaats. Dit waren punten die openlijk werden besproken en er kwamen discussies tussen bewoners en mountainbikers, dit is goed want zo is er hoor en wederhoor en begrijp je… elkaars beleving (niet altijd). Vanuit de vereniging ben ik blij verrast dat de route positief werd bevonden door de aanwezige mountainbikers, nu gaan we de bewoners uitnodigen om met ons nog een keer op locatie te kijken waar er eventuele problemen zijn en wat de oplossingen er kunnen zijn. Iedereen bedankt voor jullie aanwezigheid en nu hebben jullie ook gehoord waar we tegenaan lopen en waarom het allemaal zolang duurt.